Sprzedawca, chcący osiągnąć sukces w dziedzinie e-handlu, powinien nie tylko dobrze rozważyć jaki asortyment udostępni swoim klientom, ale również w jakim miejscu zamieści ogłoszenia. Dostępne produkty powinny być rozchwytywane, strona zaś ciesząca się popularnością. Wybierając produkty, dobrze przeprowadzić małe badanie rynkowe i zorientować się, na jakie przedmioty jest teraz popyt. Możliwości wyboru produktów jest naprawdę wiele, a na topie są zawsze ubrania, sprzęt elektroniczny, czy też ozdoby wnętrzarskie. Jeśli zaś wziąć pod uwagę stronę cieszącą się uznaniem wśród klientów, warto wybrać Allegro.
Roztropny przedsiębiorca poczyni jednak krok dalej i zastanowi się nad takim rozwiązaniem, które pozwoli mu również, poza kwestią zarobkową, oszczędzić czas, wyeliminować błędy i zwalczyć konkurencję. Wciąż zyskującymi popularność są programy do automatyzacji sprzedaży – jednym z nich jest ErpBox – innowacyjne i wciąż aktualizowane narzędzie pozwalające zawojować portal Allegro!
Dlaczego ErpBox wiedzie prym, zostawiając inne oprogramowania w tyle? To proste!
Innowacje, integracje i Manager do zadań specjalnych
To proste. Twórcy ErpBox również mają swoją konkurencję. Próbują ją jednak skutecznie zwalczać poprzez systematyczne dokonywanie uaktualnień samego oprogramowania, a także dostosowywać go do zmiennych zasad zintegrowanych z nim portali sprzedażowych, programów księgowych i innych oraz wprowadzać nowe rozwiązania. W przeciwieństwie do innych programów do automatyzacji sprzedaży, obsługa ErpBox jest bardzo intuicyjna, co sprawia że poradzi sobie z nią nawet początkujący sprzedawca.
Jednymi z ważniejszych funkcji platformy ErpBox jest integracja z kontem aukcyjnym Allegro oraz wbudowany manager aukcji Allegro! To właśnie te dwie wspomniane funkcje pozwalają sprzedawcy uskutecznić internetowe podboje i zadowolić wszystkich klientów.
Organizacja i porządek to podstawa sprawnego funkcjonowania firmy. Nie wszędzie tak jest – programiści doskonale o tym wiedzą, dlatego wzięli tę informację pod uwagę i przygotowali swój program tak, aby sprzedawca miał poczucie, że wszystko jest na swoim miejscu, a znalezienie potrzebnej informacji zajęło tylko chwilę. Korzystanie z managera aukcji sprawia, że sprzedawca ma ułatwiony dostęp do wszystkich ogłoszeń, gdyż nawet te pochodzące z innych kanałów sprzedaży, wyświetlone zostają w jednym uporządkowanym miejscu. Ułożone są bardzo przejrzyście, dlatego znalezienie w danej chwili potrzebnego, nie jest kłopotliwe. Pomaga w tym również poręczna wyszukiwarka, dzięki której można znaleźć daną aukcję, wpisując odpowiednią frazę. Narzędzie pozwala także na szybkie i przejrzyste filtrowanie wartości takich jak „cena”, „ilość” czy „aukcja”. Takie rozwiązanie przedsiębiorcy cenią również ze względu na to, że dla nich czas jest na wagę złota, a wprowadzane wciąż ulepszenia, pomagają w jego oszczędzaniu! To tylko początek. Warto wspomnieć jeszcze, że dzięki menedżerowi również wystawianie aukcji i ogłoszeń zajmuje tylko krótką chwilę. Wbudowany zestaw parametrów i gotowych zdjęć oraz możliwość przygotowania i zapisania własnego szablonu opisu, który zamieszcza się w ogłoszeniu, to duża wygoda dla zapracowanego sprzedawcy, dlatego korzystając z tej dużej bazy, e-handlowiec może takie ogłoszenie wystawić w ciągu minuty. Podobnie jest też z późniejszym wprowadzaniem zmian do ogłoszeń – można to zrobić w ekspresowym tempie. Manager aukcji Allegro pozwala także na szybką aktualizację stanu magazynowego dostępnych produktów, skopiowanie danych ogłoszeń na inne konto Allegro, czy też hurtowe włączanie i wyłączanie/dodawanie i usuwanie ogłoszeń.
Wśród kolejnych możliwości jakie daje automatyzacja sprzedaży Allegro należy wymienić jeszcze tak ważne dla właściciela konta Allegro udogodnienia jak chociażby:
– skorzystanie z promowania aukcji poprzez ich „wyróżnienie”, „pogrubienie” i/lub „podświetlenie”
– powiadomienia dla sprzedającego – wyświetlenie informacji o konieczności dodania nowej cechy produktu
– możliwość tymczasowego przeniesienia ogłoszenia do „Archiwum”
– wystawianie ogłoszeń w formie wielowariantowej, które dla klienta oznacza wyświetlenie podpowiedzi z różnymi wariantami danego produktu, dla sprzedawcy zaś – możliwość zatrzymania klienta i zwalczenie konkurencji.